Obavijesti

Lifestyle

Komentari 6

Aktovke koje svi žele... Čista elegancija za moderne žene

Aktovke koje svi žele... Čista elegancija za moderne žene
5

Nakon što je u kolekciju odjeće dizajnerica Ana Dorotić ubacila torbe, odlučila im se potpuno posvetiti, a rezultat je brend AD’sign iza kojeg se nalaze šik torbe

Za poslovni zaokret Ane Dorotić (30) trebalo je hrabrosti, a ona će kroz smijeh dodati - i ludosti. Naime, ova je apsolventica na Tekstilno-tehnološkom fakultetu iz Velike Gorice prije nepune dvije godine odlučila otići iz velike tvrtke u kojoj je bila zaposlena da bi za 10 kuna otvorila vlastitu i dizajnirala - aktovke! A kao i svaka, i Anina priča ima predgovor. Netom prije, prijavila se na regionalni natječaj za mlade dizajnere Split City Fashion te je ušla u konkurenciju 11 najboljih.

- Nakon toga otvorila su mi se mnoga vrata, ali za tu priliku radila sam prije svega kolekciju odjeće, koju sam htjela nadopuniti pa sam ‘ubacila’ torbe, ‘book keepere’, nakit. Dobila sam mnogo pozitivnih kritika i kupci su jednostavno dolazili. Uglavnom, vidjela sam da se nešto počelo događati u pozitivnom smjeru - objašnjava nam dizajnerica klimu prije nego je krenula u samostalne poslovne vode. Prvu torbu, tirkiznu, prisjeća se Ana, izradila joj je jedna gospođa, inače, profesorica u Školi za tekstil, kožu i dizajn s kojom je surađivala i od koje je učila dok zahtjevi kupaca nisu postali previše za samo jednog jedinog proizvođača. 

Privatni album

- Zatim sam preko interneta pronašla renomiranog obrtnika Miljenka Vuka s tradicijom koja traje dulje od 40 godina. Kontaktirala sam ga i jako smo brzo dogovorili suradnju - prisjeća se. Ako ste pomislili da bolje ne može, tu je i emotivni zaplet cijele priče - nekoliko mjeseci nakon što su započeli poslovnu suradnju, Ana i Miljenko su se zaljubili te planiraju vjenčanje. A sudeći prema svemu što nam je ispričala dizajnerica, imaju i jako kvalitetan te sve traženiji proizvod. Baš na dan intervjua, firma je odlučila da će krenuti s nižim cijenama od 1200 kn, u odnosu prema dosadašnjih 2200 kuna. 

- Malo smo kalkulirali i vidjeli da nam se to i dalje isplati jer idemo na količinu - govori Ana te dodaje:

- Više nismo na proizvodnji od pet do 10 torbi, danas radimo 50 torbi odjednom. 

Aktovke njezina AD’signa razlikuju se od ostale domaće ponude po boji - naravno da postoje i klasične - no one u jarkim nijansama su “tražena roba”. Kožnatih “book keepera” također nikada nije dovoljno, a tu su još i tablet torbe, ruksaci, novčanici, male večernje torbe, 3D torbice, remeni, narukvice , futrole za mobitele, futrole za tablete te muška galanterija. Ako malo bolje pogledate, poklopac svake aktovke, vidjet ćete da su one i prepoznatljiv hrvatski proizvod.

- Razmišljala sam što bi bilo specifično za Hrvatsku, da je moderno, modno, da nije neki pleter, vez... Malo sam se zagledala u hrvatski grb, što bih mogla iz njega izvući i izvukla sam maksimum - entuzijastično objašnjava Ana, podižući poklopac torbe koji izgleda kao komad puzzle istrgnut iz hrvatskog grba. Za izradu jedne potrebno je četiri do pet sati, svaka je izrađena od najkvalitetnije talijanske kože te hrvatskih ili francuskih kopči. A koliko su Anine klijentice šarolike, govori i jedna anegodota iz zajedničkog pop-up concept storea mode.hr i CAP-a u kojem je sudjelovao i AD’sign. 

Privatni album

- Pola sata nakon otvaranja došla je jedna starija gospođa ravno k meni pa mi je rekla: ‘Danas sam došla samo zbog vas, išla sam na Dolac i k vama!’ - prepričava naša sugovornica. Trenutačno se mogu vidjeti, opipati i kupiti na nekoliko prodajnih mjesta diljem Hrvatske: u Zadru, Vinkovcima, Opatiji, Varaždinu, a traju i pregovori sa Zagrebom, međutim ova mlada poduzetnica ističe kako se većina proizvoda još naručuje mailom i putem Facebooka.

Privatni album

- Što mene zapravo još čudi jer oni to uživo ne vide, a naruče. Prvu aktovku, tirkiznu, prodala sam u Hrvatskoj, drugu je naručila gospođa, po zanimanju kirurg iz BiH, koja je često putovala na relaciji Hrvatska - Bosna. Uglavnom, negdje je vidjela moj dizajn i rekla je: ‘Hoću rozu i hoću tirkizni book keeper’. Pošiljku smo trebali poslati u jedan splitski hotel gdje je ona kroz neko vrijeme sudjelovala na kongresu. Nikada se ništa nije vratilo, niti je bilo ikakvih pritužbi - ponosno će. O planovima za budućnost Ana Dorotić ne govori na glas, iako se na ljeto mogu očekivati i japanke iz radionice Vuk, a na red će uskoro ponovno doći i odjeća.

Preuzeto iz tjednika SuperMile - svake subote ekskluzivno uz 24sata!

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6
Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica
MANJE POZNATO

Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica

Preljubnici su najčešće zadovoljni svojim odnosom, ako žena vara to je češće kraj odnosa, a većina varalica će uslijed afere sve češće voditi ljubav i s partnerom
Oči su ogledalo duše, a evo što otkrivaju o vašoj osobnosti
CRNE, PLAVE, SIVE...

Oči su ogledalo duše, a evo što otkrivaju o vašoj osobnosti

Iako boju očiju prvenstveno određuje količina i raspodjela pigmenta melanina, od davnina se boju očiju povezuje i s osobnošću. Otkrijte što vaše oči govore o vama...