Za ‘boom’ startasica zaslužna je Martina Tomljenović i 705 radnika Borova, a više saznajte u eksluzivnom intervjuu u subotnjem broju Budi.IN-a.
Iz Borova: 'Nakon Voguea svi smo nekoliko dana bili u šoku'
Da su startasice “must have” obuća, potvrdila je i tzv. modna biblija - Vogue. Čak dvaput ove su se platnene tenisice našle na njihovim stranicama. Jedanput u divnom stylingu za spoj, a drugi put na listi tenisica koje morate imati. A i online magazin InStyle uvrstio ih je u najpoželjnije tenisice ove sezone.
Toliko različitih uzoraka startasica omogućuje bezbroj različitih stylinga, a njihova udobnost jako je praktična posebno za ljetne dane ili glazbene festivale koji punim mahom zahvaćaju Lijepu Našu. No kako su startasice ponovno zasjele na tron omiljenih tenisica?
- Kaže se da iza svake uspješne žene stoji majka koja joj čuva djecu. Tako da su uz vrtić, baka i dida, suprug i teta servis uvijek spremni uskočiti. Nikome nije teško jer se rezultati vide, a ponekad klinci idu sa mnom na putovanja - kaže Martina Tomljenović, voditeljica sektora za marketing i istraživanje tržišta u Borovu.
Cijela obitelj ponosna je na njezin uspjeh, raduje se što se Borovo opet uzdiglo, što je ponovno tvrtka čiji se proizvodi traže u svijetu. I svi su, smije se, obuveni u startasice. U Borovo je, dodaje, došla jer je željela raditi u izvornoj hrvatskoj tvrtki. Jako joj je važno bilo orijentirati se na domaće, hrvatsko.
Prodaju se širom svijeta
Startasice se danas prodaju u SAD-u, Francuskoj, Kanadi, Singapuru, Australiji... Svih 705 djelatnika Borova presretni su zbog ponovnog rođenja Startasa. Zadnje dvije, tri godine intenzivno se radi na redizajnu, svake se sezone osmišljavaju nove kolekcije. Takav “boom”, iskreno će Martina, ipak nisu očekivali. Nakon Vougea svi su nekoliko dana bili u šoku.
Trendseterice su poludjele za njima, pa smo ih odjednom počeli viđati na svim domaćim zvijezdama, čak i na crvenim tepisima. Osim žena nose ih i muškarci. Nosite ih na lepršave haljine, traperice i basic bijele majice kako biste istaknuli njihov dizajn. Borovo ponovno ima svijetlu budućnost, a o startasicama ćemo još puno čitati na modnim stranicama. Što nam je sve Martina Tomljenović ispričala, možete pročitati u eksluzivnom intervjuu u subotnjem broju Budi.IN-a.