Umjesto nerealnih očekivanja koja sama od sebe padaju s neba, uložite vrijeme i trud u stvaranje kvalitetnih kontakata koji vam mogu pomoći u poslovnoj budućnosti
Tko se dobro promovira izvan radnog vremena, osvaja šefa
Prva profesionalna zapovijed stručnjaka za odnose s javnošću (engl. skraćenica PR) odnosi se na privatnu sferu - dok kod kuće “surfate”, mudro se predstavljajte na društvenim mrežama. Vaši prijatelji na Facebooku, Twitteru i LinkedInu ne bi trebali čitati statuse poput “šef mi je totalni moron”.
- Svatko se može poslužiti taktikama stručnjaka za odnose s javnošću kako bi unaprijedio talente i tako poboljšao karijeru - tvrdi Jessica Kleiman, PR agentica i koautorica knjige “Budi sam sebi najbolji PR: Kako iskoristiti tehnike odnosa s javnošću da bi bio primijećen, zaposlio se i napredovao”.
- U PR-u ništa se ne smatra neslužbenim jer nikad ne znate tko sjedi iza vas u autubosu dok se prijatelju žalite na šefa ili tko čita vaš privatni profil - upozorava Jessica Kleiman.
Druga zapovijed moćnog PR sektora je - razmislite o trima stvarima kojima se želite predstaviti budućem poslodavcu. Neka to bude nešto upečatljivo, čime ćete se izdvojiti iz gomile.
Vlastita vrijednost
Čak i ako idete na razgovor za posao u tvrtku iz snova, ne dopustite da vas paralizira strah. Sjetite se da vrijedite bez obzira na to kako će proći intervju.
Živjeti na staroj slavi
Odradite li dobro nekoliko projekata, ne očekujte hvalospjeve. I ne živite na staroj profesionalnoj slavi. Biti maher svog zanata zahtijeva stalno potvrđivanje.
Priprema, pozor, kreni
Nikad, baš nikad, ne idite na razgovor za posao a da niste temeljito istražili tvrtku i njezino poslovanje, savjetuje J. Kleiman. Pročitajte internetske stranice potencijalnog poslodavca. Što više znate o tvrtki, to je veća šansa da bolje predstavite svoju buduću ulogu u njoj.
Karijera se gradi od temelja
Jedna od prvih lekcija koju PR stručnjaci nauče je da se ništa ne isplati na brzinu. Umjesto nerealnih očekivanja koja sama od sebe padaju s neba, uložite vrijeme i trud u stvaranje kvalitetnih kontakata koji vam mogu pomoći u poslovnoj budućnosti, tvrdi J. Kleiman.