Što objavljuje na profilu pazi 65 posto ljudi, jer dvije trećine među prijateljima na društvenim mrežama ima kolegu s posla. Čak 96 posto posloprimaca ima "Fejs"
Pola hrvatskih poslodavaca provjerit će profile zaposlenika
Gotovo polovica poslodavaca (49 posto) priznaje da pregledava profile kandidata na društvenim mrežama prilikom zapošljavanja, pokazalo je zajedničko istraživanje portala MojPosao i magazina o web poslovanju Netokracija. Istraživali su 1900 posloprimaca i 70 poslodavaca. U slučaju da vidi neprikladan sadržaj 43 posto poslodavaca neće učiniti ništa, dok je 40 posto priznalo da bi takav sadržaj utjecao na odluku o (ne)zapošljavanju. Ipak 72 posto tvrtki nema definirano ponašanje koje se očekuje od zaposlenika na društvenim mrežama.
Što objavljuje na profilu pazi 65 posto ispitanika jer su svjesni da ga budući poslodavac može pogledati. Na svom profilu 86 posto zaposlenih ljudi nema provokativne ili diskriminirajuće fotografije niti negativne komentare o sadašnjem ili bivšem poslodavcu. Gotovo dvije trećina ispitanka (64 posto) među prijateljima ima neke ljude s posla. Nadređene među prijateljima ima 23 posto ispitanika, a 14 posto ima direktore svoje ili tvrtke u kojoj bi željeli raditi. Poslodavca je na profilu navelo 46 posto ljudi.
Stroge postavke privatnosti na društvenim mrežama ima 81 posto ispitanika, 15 posto ima slabe, a pet posto ljudi se time uopće ne zamara i profil im je javan. Provjeravanje profila pri zapošljavanju dobrim smatra 43 posto ispitanika, dok 44 posto smatra da je to privatna stvar svakog čovjeka. Većina poslodavaca (64 posto) smatra da su stvari na profilu dio privatnosti. Donekle se s tim slaže i trećina, ali napominju kako je to javni servis i da neke stvari nisu poželjne.
Među posloprimcima, njih čak 96 posto ima profil na Facebooku, 34 posto prisutno je na LinkedIn-u, a 24 posto na Twitteru. Profil najčešće otvaraju kako bi ostvarili poslovne kontakte (48 posto) i kako bi pratili informacije koje ih zanimaju (43 posto). Gotovo polovica poslodavaca (49 posto) priznala je da provjeravaju profile na društvenim mrežama i to najčešće na LinkedIn-u (80 posto).