Na gnjev kolege većina šefova i zaposlenika reagirat će promatrački, no stručnjaci objašnjavaju da će pomoći već i mali čin podrške te da ih se ne smije ignorirati
Bijes kolega na poslu ne smije se ignorirati jer rađa promjene
Samo jedan mali čin podrške od strane šefa ili suradnika na poslu, smirit će gnjev razljućenog zaposlenika, pokazalo je istraživanje na Temple University Fox School of Business. Više podrške, bilo od šefova ili kolega nakon devijantne ljutnje potaknut će i pozitivne promjene na poslu, dok sankcioniranje ili jednostavno preskakanje toga nikome ne pomažu.
- Ukoliko tvrtke odluče sankcionirati ljudi srdite zaposlenike, time neće ispraviti gnjev koji je pokrenuo emocionalni ispad niti pomoći zaposleniku - rekla je voditeljica istraživanja Lisa T. Stickney.
Ljudi moraju prepoznaju svoju potencijal ukoliko se susreću s ljutitim kolegom jer ako su motivirani da reagiraju suosjećajno pomažu zapravo poboljšati radni odnos, tvrde znanstvenici.
- Poslovni kodeksi ponašanja često se uopće ne odnose na to kako se ponašati ukoliko se susretnemo s ljutim zaposlenikom i većina se ponaša poput promatrača. Stručnjaci smatraju da uvijek treba odgovoriti na ljutnju zaposlenika.
Neki od najvažnijih razgovora ostvaruju se kroz ljutnju i zato treba naći granicu između potisnutog i devijantnog bijesa jer to je najvjerojatnije zona za postizanje pozitivnih promjena.