Istraživanja pokazuju da je svaki sedmi čovjek predodređen za poduzetništvo – ukoliko smatrate da ste među njima, uključite se u natječaj portala pametnakuna.hr
Saznajte što je sve potrebno za uspjeh vaše poslovne ideje
Kako realizirati svoje ideje?
Ljudima je u prirodi ići linijom manjeg otpora. Većini je lakše naći siguran, ali možda manje plaćen posao nego se upustiti u avanturu otvaranja svoje tvrtke. Za neke je to nemoguća misija jer odmah odustanu od te ideje bilo zbog neznanja, nedostatka samopouzdanja, financijskih mogućnosti ili nečeg trećeg. Dok je većina ljudi fokusirana na probleme, oni sa smislom za posao će se fokusirati na traženje šansi koje mogu iskoristiti kako bi uspjeli. Glavno pitanje je koji je razlog tome, jesu li svi uopće stvoreni za taj posao i zašto je samo određeni broj populacije spreman na takav izazov.
Mnogi vjeruju da se ljudi rađaju sa smislom za poduzetništvo. Vjerojatno
zbog činjenice jer se svi rađamo s određenim karakternim osobinama koje
nas krase. Kada se sagledaju uspješni poduzetnici, svi imaju slične
vrline koje su potrebne za uspjeh.
Poduzetnici su pokretači svake zajednice i sredstvo razvoja bilo koje sredine jer oni koji su spremni nešto 'poduzeti', kao što i sama riječ kaže – oni će mijenjati svijet, oblikovati ga i stvarati inovacije, smatra Velimir Srića jedan od savjetnika uključenih u projekt
Ako ste među potrebnim vrlinama pronašli i svoje osobine, bitno je i da spoznate koja su odličja dobre poslovne ideje - svi ih imamo, prije ili kasnije, no što je to što zaista odvaja dobre poslovne ideje od ideja koje su, u praksi, neprovedive?
Mladi ljudi prepoznaju svoje potencijale, ali ih je, brojčano, premalo. Sustav mlade ne uči poduzetništvu. Sustav ih uči lojalnosti, a ne razmišljanju na način na koji razmišlja poduzetnik. Tako naši mladi sve uče sami. Moramo znati da u svijetu od 100 poduzetničkih ideja samo 5 ideja krene u realizaciju, a od njih samo 3 prežive prvu godinu. Prirodna selekcija u poduzetništvu je vrlo jaka. Za razliku od ovih 3 posto ideja koje prežive prvu godinu u Hrvatskoj je taj postotak nešto viši te iznosi oko 8 posto preživljavanja. Od tih 8 posto čak polovica preživi i idućih 5 godina, što je bitno jer se smatra da poduzetnik postaje stabilan tek nakon 5 godina poslovanja. Pojednostavljeno: niste poduzetnik dok vi morate zvati druge. U trenutku kada vaši telefoni stalno zvone – tada ste poduzetnik, objasnio nam je Željko Kovač, direktor i vlasnik Centra za poduzetništvo Zagreb.
O natječaju
'Pametnom idejom do uspjeha' prvi je online natječaj koji ima za cilj poticanje poduzetništva, kao jednog od najvažnijih segmenata razvoja društva. Prijavite svoju ideju do 09. listopada i sudjelujte u ovom jedinstvenom natječaju u kojem imate priliku ostvariti svoje ideje i pokrenuti vlastiti posao. Natječaj ulazi u treći tjedan natjecanja i zaprimljeno je mnogo ideja, od čega će tri biti odabrane kao finalisti i kandidati za pobjednika natječaja.
Ovo je prvi internet natječaj ovakve vrste u Hrvatskoj i samim time je jedinstvena prilika da uz stručnu pomoć partnera projekta te glavnih sponzora Volksbank Hrvatska i Vipnet ostvarite san o pokretanju vlastitog posla. Natječaj je otvoren za svakoga tko se još nije bavio poduzetništvom ili dosad nije imao financijske mogućnosti za realizaciju svoje poslovne ideje. Dosad su održana dva sastanka žirija koji aktivno prati sve prijave i, kroz zajednički dogovor, naposlijetku ima zadaću odrediti koje ideje idu u finale natječaja.
Pošaljite nam svoje inovativne i kreativne ideje koje imaju i realan
tržišni potencijal i možda dobijete priliku ostavriti svoj san!