Poslodavci su uglavnom u pravu misleći da su plaće i nadnice najveći pokretači lojalnosti zaposlenika, ali mnogi podcjenjuju ulogu mirovine i životnog osiguranja
Lojalnost zaposlenika je manja nego što poslodavci to misle
Lojalnost zaposlenika na najnižoj je razini od 2008. godine, a studija američke osiguravajuće tvrtke MetLife pokazala je da poslodavci toga nisu uopće svjesni. Samo 47 posto zaposlenika osjeća jaku lojalnost prema svojim poslodavcima, piše CNN. No 51 posto poslodvaca misle da su im zaposlenici vrlo odani.
Poslodavci su uglavnom u pravu misleći da su plaće i nadnice najveći pokretači lojalnosti zaposlenika, ali mnogi podcjenjuju ulogu mirovine i životnog osiguranja jer je zaposlenicima vrlo bitna.
Među nezadovoljnim zaposlenicima čak je 74 posto onih koji su već jednom nogom izvan firme. Nezadovoljstvo će poslodavci najbolje primijetiti u razgovoru sa zaposlenicima. Čak 55 posto zaposlenih smatra da je komunikacija loša i rijetka između njih i poslodavaca.
- Učinkovita komunikacija se odnosi na poboljšanje zadovoljstva zaposlenika, a samim tim i na veću odanost poslodavcu - rekao je potpredsjednik MetLife-a Ronald S. Leopold.
U posljednje vrijeme javlja se problem da je sve više poslodavaca protiv društvenih mreža, a sve je više zaposlenika koji informacija saznaju upravo preko njih.
- Ako poslodavci ne pronađu sredinu sa svojim zaposlenicima, samo je pitanje vremena prije nego što će oni potražiti novog poslodavca - rekao je Leopold.