Prosječan pripadnik generacije Y ima 700 prijatelja na "fejsu", od čega je 16 kolega s posla, a s obzirom na broj ljudi teško im je pratiti što objavljuju i tko će to pročitati
Kolege s posla nije pametno dodavati na listu Fejs prijatelja
Dok dodajete kolege s posla na listu Facebook prijatelja, mogli biste otkriti i više nego što ste mislili, otkriva zajednička studija Millenial Branding i Identified.com. Naime, ljudi u dobi od 18. do 29. godina poznatiji i kao generacija Y, naviknuti su dijeliti svoj život na internetu. Četiri petine mladih su prijatelji na Facebooku s kolegama s posla, a prosječni radnik ima ih 16. No sa 700 prijatelja koliko ih pripadnici generacije Y u prosjeku imaju, teško je pratiti koje informacije dajemo i do koga dolaze, piše Daily Mail.
- Velik broj mladih počeo je koristiti Facebook na fakultetu i prije nego je postao popularan diljem svijeta. Osobito bi trebali paziti muškarci jer u njihovima objavama na društvenim mrežama postoji doza vulgarnosti. Pripadnici generacije Y trebaju biti svjesni da ono što objave na internetu može ostaviti posljedice na radnom mjestu - tvrdi Dan Schawbel iz Millenial Brandinga.
Osobito bi trebali paziti oni koji koriste tvrtkin kompjuter ili mobitel za društvene mreže, jer gotovo 39 poslodavaca promatra aktivnost zaposlenika. Dio pripadnika generacije Y nema tih problema, jer je vlasnik tvrtke peto najčešće zanimanje u toj generaciji, potvrđuje istraživanje.
U SAD-u najviše mladih zaposleno je u oružanim snagama (3,2 posto), a potom u Walmartu (0,53 posto). Poslodavci u prosjeku mogu računati da će se mladi na jednom radnom mjestu zadržati dvije godine, a potom će potražiti novi posao.