Obavijesti

Tech

Komentari 41

Sad ćete moći odlučiti što će s vašim Fejsom biti nakon smrti

Sad ćete moći odlučiti što će s vašim Fejsom biti nakon smrti
1

Iako zvuči morbidno, pitanje profila pokojnih korisnika iznimno je važno za mreže poput Facebooka. Moći ćete obrisati svoj profil, ili odabrati Facebook nasljednika

Nakon vaše smrti, ne znači i da morate potpuno umrijeti, barem u digitalnom svijetu. Iz Facebooka su najavili kako će korisnici odsad imati mogućnost da svoje prijatelje povedu za sobom u zagrobni život, odnosno da potpuno ugasimo profil ili da odaberemo nekog tko će voditi profil nakon naše smrti. 

Točnije, korisnici će sad moći odrediti 'Facebook nasljednika', kao osobu koja će imati pravo na uređivanje profila koji postaje svojevrsna 'In memoriam' stranica. Moći će napisati post na vrhu te stranice, odabrati novu profilnu sliku ili odgovoriti na zahtjeve za prijateljstvom onih koji bi možda htjeli izraziti sućut, piše WSJ

Ako bi dobili dokaze da je neki korisnik preminuo, ranije bi te profile zamrznuli što je znalo naljutiti članove obitelji koji su htjeli unijeti neke promjene. Korisnici u SAD-u će ovu opciju dobiti od četvrtka, a uskoro stiže i ostalim korisnicima. 

Ako ste zabrinuti i za svoju privatnost kad vas više ne bude, iz Facebooka uvjeravaju da će prijatelj kojeg odaberete za uređivanje profila vidjeti samo vaše javne objave i fotografije, ali ne i privatne poruke. Facebook će poštivati odabir korisnika koji nije preko stranice odabrao korisnika, već je to učinio u oporuci. 

Ovo je sve ostavljeno na izbor korisnicima. Ako ništa ne učinite, sve će ostati kao i do sada. Vaš će profil i objave ostati zamrznuti kako ste ih ostavili.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 41
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Bankrotirao tvorac Roombe, korisnici u strahu: 'Hoće li nam usisavači prestati raditi?'
ROBOTI NA SAMRTI?

Bankrotirao tvorac Roombe, korisnici u strahu: 'Hoće li nam usisavači prestati raditi?'

Unatoč crnim vijestima, za sada nema razloga za paniku. iRobot je pokrenuo unaprijed dogovoreni stečajni postupak, što znači da će kontrolu nad tvrtkom preuzeti njezin najveći vjerovnik i proizvođač, kineska tvrtka Shenzhen Picea Robotics.