Peugeot je na hrvatsko tržište plasirao poboljšanu izvedbu 308, za kupce s malo većim apetitima. Bogato je opremljen, a tu su i male razlike u izgledu automobila
Peugeot 308 GT: Kompakt za probirljive stigao je i kod nas
Ekskluzivni 308 GT već je na prvi pogled moguće razlikovati od standardnog 308. Po uzoru na redizajnirani 508, znak lava prebačen je na masku auta, a tu su i serijska prednja svjetla potpuno u LED tehnologiji te prepoznatljivi pokazivači smjera.
Agresivniji vanjski izgled naglašavaju veći usisnici, crni retrovizori, zatamnjena stakla, naplatci promjera 18 inča i još neki detalji. Osjetne razlike vidljive su i u unutrašnjosti. Sve ovo novi GT čini vrlo različitim u odnosu na klasični 308, kao da je riječ o ozbiljnom redizajnu.
Peugeot 308 GT se od klasičnog razlikuje i po voznim karakteristikama, prvenstveno zbog spuštene karoserije (do 10 mm) i modificiranog ovjesa. Novi 308 GT dolazi u kombinaciji s najsnažnijim motorima. Kod benzinskih je to 1.6-litreni turbomotor koji razvija 205 KS, dok je dizelski štedljivi BlueHDi sa 180 KS. Performanse su sportske. Ubrzanje iz mjesta do 100 km/h u benzinskom modelu traje 7,5 sekundi, dok je dizelaš samo nešto skromniji uz nisku tvorničku potrošnju od 4 l/100 km. Za dodatni užitak tu je izraženiji zvuk motora, izravniji upravljač, brži odaziv na gas i automatski mjenjač bržeg rada. GT dolazi u karavanskoj i klasičnoj izvedbi s petora vrata. Cijena benzinskog hatchback modela iznosi 204.226, a dizel stoji 228.815 kuna.