Show

VIDEO Prijović je u Varaždinu sišla među publiku: Zapjevala s mamom Borkom pa nazdravila

VARAŽDIN: U nedjelju je Aleksandra Prijović održala svoj treći koncert u varaždinskoj Areni. Dvorana je ponovno bila krcata, a Prijović nije razočarala. Pjevala je sve najveće hitove, na pozornicu dovela MC Stojan, Andreanu Čekić i Dejana Kostića. Ipak, mnoge je posebno oduševio trenutak kada se spustila među publiku i zapjevala s mamom Borkom

Prijović sišla u publiku, zapjevala s mamom pa nazdravila 02:37

VIDEO Secirali najotrovniju ribu Jadrana koju su ulovili u Istri

MEDULINSKI ZALJEV Slovenski ribar ulovio je napuhaču kod otoka Ceja. Radi se o jednoj od najotrovnijih riba svijeta, koja u sebi ima jak otrov tetrodotoksin, do 1200 puta jači od cijanida. U jednoj jedinki ima dovoljno toksina da ubije 30 odraslih ljudi

U Hrvatskoj je ulovljena srebrenopruga napuhača, najotrovnija riba na svijetu 00:49

VIDEO Izgorjela 22 broda: 'Neki su i potonuli. Proširio se požar zbog jake bure koja je puhala'

MEDULIN - Izgorjele su 22 brodice u Medulinu u 4 sata ujutro, a dio je i potonuo. Kako neslužbeno doznajemo, radi se o brodicama kojima su vlasnici stranci. - Puhala je jaka bura. U jednom trenutku me probudila eksplozija. Izletio sam odmah na rivu vidjeti o čemu se radi i vidio da gore brodice - javlja nam čtiatelj.

Požar brodica u Medulinu 00:50

VIDEO Strašna buktinja u marini u Medulinu: Vatra u potpunosti progutala najmanje 20 brodica

MEDULIN - Veliki požar buknuo je rano jutros u marini u Medulinu, a dosad je izgorjelo dvadesetak brodica. Policija je prijavu o buktinji zaprimila u 3.55 sati, a na terenu se s požarom bori petnaest vatrogasaca s četiri vozila pulske javne vatrogasne postrojbe.

Požar u Medulinu 00:42

Ranjeni branitelji Ukrajine stigli su u Hrvatsku na rehabilitaciju: 'Nastavljamo pomagati narodu'

ZAGREB - Ranjenici iz Ukrajine stigli su na oporavak u Hrvatsku. U zračnoj luci dočekali su ih potpredsjednik Vlade i ministar branitelja Tomo Medved, ministar zdravstva Vili Beroš i ukrajinski veleposlanik Vasilj Kirilič. U Zračnoj luci dočekala su ih brojna kola hitne pomoći. - Nastavljamo pomagati prijateljskom narodu - kazao je Medved.

Vozila na Plesu 00:19

Prepoznajete li naše slavne u mlađim danima? 'Ovo je Aleksandra Prijović'

Pripremili smo fotografije nekoliko naših celebrityja u mlađim danima. Prepoznajete li ih? Pogledajte jesu li prolaznici uspjeli prepoznati prvi par

VIDEO Dalić je otkrio anegdotu zašto je kaznio Luku Modrića

ZAGREB - "Imali smo sastanak u 12:30 u Egiptu i nitko nikad ne kasni. Kako je sat bio naprijed, nije bilo Luke Modrića. Da ste vidjeli samo atmosferu, gledalo se na sat. Nema Luke, ustaje se Vida i broji sekunde. Nakon dvije-tri minute trči Luka u sprintu. Doživio je ovacije, ali je platio kaznu", ispričao je izbornik "vatrenih" Zlatko Dalić na panelu Ponosno i ponizno kroz uspjehe (i neuspjehe).

Dalić o kazni za Modrića 03:21

Jezivo! U ovoj kanti za smeće u Zaprešiću našli su novorođenče

ZAPREŠIĆ Dva tinejdžera nazvala su policiju u ponedjeljak navečer. Rekli su da su našli bebu u košu za smeće. Kako nam je rekao ravnatelj KB Sveti Duh, radi se o dječaku kojeg su zaprimili pothlađenog. Izvan je životne opasnosti

U ovoj kanti je nađena beba 00:12

VIDEO Zastrašujuća snimka iz SAD-a. Jaki tornado uništavao sve što mu se našlo na putu...

SAD: Snažni tornado pogodio je prošlog vikenda gradić Venetia u saveznoj američkoj državi Pennsylvaniji. Na zastrašujućoj snimci vidi se kako uništava sve što mu se našlo na putu, Reuters javlja kako je oštećeno više domova, krhotine su letjele zrakom, srušena su stabla... "Nas 60 sakrilo se u jedan podrum, ostali smo dolje oko 40 minuta", kazala je za američke medije jedna šokirana stanovnica Venetije.

Tornado para zgrade u Venetiji, Pennsylvania 03:28

VIDEO Srpska predstavnica: 'Tri boda hrvatskog žirija? Nećemo žaliti! Sretna sam zbog Lasagne'

BEOGRAD - Srpska predstavnica na Eurosongu, Teya Dora vratila se u Beograd nakon finala. Na aerodromu je progovorila o Baby Lasagni i o tri boda koja je dobila od hrvatskog stručnog žirija. 'Drago mi je što su Hrvatska i Baby Lasagna osvojili najviše glasova publike. Baš sam sretna zbog toga. Žao mi je što mi hrvatski žiri nije dalo više bodova, ali ne znam tko je bio u žiriju. Svatko ima svoje mišljenje i ne znam tko je kako bodovao pjesme s Eurosonga. Nećemo se sad žaliti', rekla je.

Predstavnica Srbije stigla na aerodrom Nikola Tesla 03:06

VIDEO Ludnica u Madridu: Real proslavio čak 36. titulu prvaka, navijači skandirali Luki Modriću

MADRID - Nogometaši Real Madrida proslavili su u nedjelju 36. titulu španjolskog prvaka na ulicama španjolskog glavnog grada. Luka Modrić četvrti je put u karijeri osvojio španjolsko prvenstvo, a zajedno sa suigračima feštao je na autobusu i slavio sjajnu sezonu. Navijači su Luki skandirali: 'Ostani, ostani!'